TVN.HU felhasználók Blog bejegyzéseinek száma: 4453293 db
Találatok száma: 47709
Előző Következő
Implantáció 2021-05-07 20:28:06
Újra fogorvoshoz megyek. Most a feltöltött fogínybe helyezik a két darab fémet, ami majd a fogakat fogja tartani. Az orvos szerint rövid beavatkoztás lesz. Csak remélni tudom! Ezután újabb 4 hónap várakozás következik, majd jön a lenyomat és a korona. Egyszer csak végére érünk! Ma megérkezett online a tegnapi vizsga bizonyítványa. Így már kettő A1/A3 papírom van. Ennek is jó lenn...
Csöndes péntek 2021-05-07 08:34:06
Legalábbis a terv szerint. Reggeli után megetettem a kutyát s a tyúkokat, s kicsit javítgattam a Napló korrektúráját. Aztán néhány dolgozat,s főzés. tegnap már elkészítettem a káposztalevest, túrós palacsinta lesz hozzá. Aztán ebéd után bemegyünk Győrbe az Interspárba vásárolni. Csak hogy kimozduljunk. Az idő továbbra is kegyetlen, a kert áll, én meg bosszankodok....
Vérvétel 2021-05-05 17:17:42
Reggel a kórházba vezetett az első utam, ismét megyek az ORFI-ba és kell vinni a papírokat. Egész jó eredmények születtek! Mivel hamar végeztem ezért átmentem a Sparba, bevásároltam. Ebédre debrecenit sütöttem, jobban ízlett mint a tegnapi grill kolbász. Ebéd után anyut felöltöztettem és elmentünk a Bankba, mert letelt az idő és újra azonosítani kellett magunkat. Ez nem azonosít...
Betörő 2021-05-03 19:48:52
Meséli egy férfi a kocsmában - Képzeljétek, tegnap este amikor itt iszogattam veletek, egy fickó betört a házamba! - És, mi történt? - kérdik a többiek. - Agyrázkódást kapott, és kitört hat foga... A feleségem ugyanis azt hitte, megint én megyek haza részegen, és jól megverte!...
Hívatlan vendég 2021-05-02 22:26:00
Tegnap éjjel már félálomban egy hatalmas puffanásra ébredtem fel. Első gondolatom az volt, hogy a frissen felszerelt fürdőszoba szekrény zuhant le, a második esetleg anyu ki akart menni és elesett vagy öcsém nem talált haza... Gyorsan kifutottam a fürdőbe, ott minden a helyén volt, anyu is aludt, körbe néztem minden rendben volt, egy dolgot kivéve, horkolást hallottam a bejárati...
Kaotikus éjszaka 2021-05-01 14:56:23
Tegnap baleset volt Parndorfnál, a vasútat csak annyiban érintette, hogy a felső vezeték leszakadt, így a régiós vonatok csak Hegyeshalomig közlekedtek, míg a nemzetközi gyorsok Sopronnak kerültek. Igaz, hogy forgalom alig volt, de az utastájékoztatást adni kellett. A dolog igazi érdekessége az, hogy ha valaki a 19:20-as vonattal akart utazni, az kijött kb. 10 perccel korábban az...
Vasárnap 2021-04-27 20:37:58
Szabó Lőrinc: Vasárnap Az éjszaka tündér kezével kihímezte a réteket. Jó reggelt, gyönyörű vasárnap, jó reggelt, virágok, füvek! Jó reggelt! - mondom jobbra-balra, minden virágnak köszönök, látogatóban vagyok én itt ezer kis ismerős között. Köszöngetek és fütyö...
Csönd 2021-04-26 05:59:49
Persze a rendhez hozzátartozik, hogy megjöttek a gólyáink is, s szorgoskodnak a fészekben. Valahogyan hozzátartoznak a lelki békémhez. Nem sokat mozgolódtunk a hét végén. tegnap a hegyesi tóhoz mentünk sétálni, s Zsóka ivott egy pohár sört. Visszafelé a Flamingóban péntek délre foglaltunk helyet, jó lesz már étteremben ebédelni. Megírtam kilépő nyilatkozatomat a Bécsi Napló sze...
Facebookon kaptam 2021-04-23 07:58:00
Szervusz Kedves Évi . Köszönöm szépen Jó reggelt Csodás napot , és kellemes hétvégét kívánok sok szeretettel . Puszillak . Engedd a szívedben is felkelni a fényt , hogy a mai napod szebb lehessen mint a tegnapi ." Léria Dipán . ...
Megjöttek 2021-04-22 06:10:20
Győrújbarátról hoztam hat tyúkocskát, jércéket inkább. Még félnek, de már kiváncsiskodtak is tegnap az új helyükön. Meg kell szokniuk mindent, a hangokat, az ólat, a létrát, az ételt. Nehéz tyúknak lenni, Bundi határozottan féltékeny volt, este kicsit meg kellett simogatni, beszélgetni vele. Az állatoknak lelke van....