TVN.HU felhasználók Blog bejegyzéseinek száma: 4453513 db
Találatok száma: 539
Előző Következő
Arthur Rimbaud versei 2021-02-03 21:00:57
ARTHUR RIMBAUD VERSEI Arthur Rimbaud (Charleville, 1854. október 20. - Marseille, 1891. november...
Karácsonyi könyörgés 2021-01-07 20:45:28
Karácsonyi könyörgés Mint Betlehem, zsúfolt a város, megszállta tenger idegen. URAM, szállásra hol találsz most, nem maradsz-e a hidegen? Szívem istállójába, amely szállást csak barmoknak adott, térjél be hát! Számodra van hely: találsz egy csendes jászlat ott. Csilló arannyal, drágakővel nincs ékesítve ez a ház. Mégis, ne rettenj vissza tőle, ha szénát, pozdorj...
Wass Albert : Az utolsó táltos 2020-11-30 16:45:27
Wass Albert: Az utolsó táltos Magosan a Balaton kék vize fölött a Badacsony sziklái még ma is tele vannak titokzatos, sötét barlang-üregekkel. Valamikor régen, hosszú évszázadokkal ezelőtt, ezekben a barlangokban rejtőzködtek Öregisten utolsó hűséges szolgái, és ide menekü...
Buda Ferenc versei 2020-02-11 21:00:23
BUDA FERENC VERSEI Buda Ferenc...
Erejük megújul 2020-01-23 11:03:13
Erejük megújul Ézs 40,27-31 ,,A sok gondolkodás elfárasztja a testet" (Préd 12,12) - szól summázva a Prédikátor, s talán te is így sóhajtasz fel egy fárasztó félévzárás vagy vizsgaidőszak közepette. Nagyon emberien és reálisan írja le tapasztalatait (talán tanároknak, professzoroknak is kellene ajánlani). A vizsgaidőszak közepén, a félév vége felé azonban mégs...
Babits Mihály: Téli barlang 2020-01-04 11:00:49
Babits Mihály: Téli barlang I. Lakás, óh pesti lakás, óh téli barlang! most egyszer rajtakapom... Még mult telemnek titkait éli látatlanúl és hallgatagon. Mert meg nem áll a kegyetlen naptár; -- de őrzi tavaszról a tavalyt a zárt lakás, mint télen a kapt...
Utazás Budapestre 2019-09-21 12:16:53
Nagyon sokszor mentünk Budapestre. Először amikor mentünk akkor nem tudtam hogy milyen hely. Az első néhány évben egy Margit szigeti szállásra mentünk ami ma már nem létezik. A Margit szigeti szálláson nem volt sok ember. A szobákban emeletes ágyak voltak. Mivel olcsó szállás volt így olyan tisztaság sem volt. A szobák előtt volt egy hatalmas terasz. Nem volt étkezési lehetőség. M...
Füle Lajos versei 2019-02-24 20:30:47
FÜLE LAJOS VERSEI Füle Lajos ( Cegléd, 1925 - 2015. április 19.) Ybl-díjas építészmérnök, református költő. Noha iskolás kora óta írt verseket, a lelki ébredését követően kezdte megtalálni azt a medret,...
7. nap 2018-11-15 22:25:44
Október 25. Csütörtök Egy jó alvás után összepakoltunk és a szálloda portájára vittük a csomagjainkat, majd ismét Washingtonba indultunk. A szállásunk Arlington városában volt. A híres temető is itt található. Első célunk Georgetown volt. Minden Angliára emlékeztet, az épületek kialakítása teljesen angolos. Persze a Keleti parton vagyunk. A kisváros után ismét a főváros központj...
5. nap 2018-11-10 18:42:53
Október 23. Kedd Reggeli után az Everglades nemzeti parkhoz mentünk. Ahol egy picit betekintést láthattunk a természetbe. Az Everglades egy mocsár. pár ezer forintért kaptunk egy jó félórás csónakázást, ahol madarakat, a növényeket és krokodilokat láthattunk. Sajnos nagyon keveset láttunk csak. A part mellett vittek inkább, ezután volt egy krokodil bemutató. Ezután visszamentün...