TVN.HU felhasználók Blog bejegyzéseinek száma: 4454092 db
Találatok száma: 5
Előző Következő
2017. 06.20-i járóbeteg vizsgálati összefoglalóhoz 2017-09-12 19:36:29
"Azt mondtam a helyettesítő főorvosnőnek, hogy én soha nem voltam elmebeteg. Ehhez elő szeretném adni az alábbiakat: 1958. március 7-én születtem Sátoraljaújhelyen. Születésemkor vasfüggönnyel lezárták az ország határait, elkezdték rajtam végrehajtani a Hunnia börtön elme világ-könyvtárát, mint apokalipszist, melyben benne volt a lírai karám minden zenéje, írása, műalkoitása is...
Polírozott rögök 2013-06-28 20:20:44
Polírozott rögök Hej, micsoda életem volt nekem! Még az eszemet se tudtam, már elváltak a szüleim, attól kezdve lézengtem a világban, kézről kézre adtak,talán el is kallódtam volna, ha nincs az az állhatatos jellemem. Mint későbbi olvasókönyvemben, pont úgy tanított anyám a befagyott tanyasi ablakon a betűvetésre, abban a rövid ciklusban amikor éppen nála laktam. Az írás-olv...
szeretettel 2012-05-01 10:22:37
Csiki László A hely (elbeszélés) A síkságon egy út menti tarlón elkerített nyári kertnél szusszantunk meg először, Antonov 14-es repülőgép állt mellette, az volt az éjszakai bár. Nem tudtuk kideríteni, miféle elszánt, dühödt népek járhatnak ide mulatni, hiszen a legközelebbi település legalább harm...
szeretettel 2012-04-16 12:20:22
Apuleius Az aranyszamár Fordította: Révay József ELSŐ KÖNYV MÁSODIK KÖNYV HARMADIK KÖNYV NEGYEDIK KÖNYV ÖTÖDIK KÖNYV HATODIK KÖNYV HETEDIK KÖNYV NYOLCADIK KÖNYV KILENCEDIK KÖNYV TIZEDIK KÖNYV TIZENEGYEDIK KÖNYV ELSŐ KÖNYV Nos én neked e görög szabású regényben sok-sok tarka története...
Edzésben 2010-04-24 21:23:50
Amin tegnap nem akart sikerülni, az ma összejött. Nem hiába éjszaka születnek jó gondolatok is. Ebéd után Öttevényre mentem, ahol befizettem a nyári fotós tábor díját. Aztán bevásároltam az ezresek csak úgy röpködnek. Reggel a piacon is költöttem. Aztán délután ki kerekeztem Halászira. Jó 1 heti edzés után sikerült. Oda lassabb volt a tempó, de visszafelé 20 perc elég volt. Jó e...