TVN.HU felhasználók Blog bejegyzéseinek száma: 4453665 db
Találatok száma: 18103
Előző Következő
Csöndes péntek 2021-05-07 08:34:06
Legalábbis a terv szerint. Reggeli után megetettem a kutyát s a tyúkokat, s kicsit javítgattam a Napló korrektúráját. Aztán néhány dolgozat,s főzés. Tegnap már elkészítettem a káposztalevest, túrós palacsinta lesz hozzá. Aztán ebéd után bemegyünk Győrbe az Interspárba vásárolni. Csak hogy kimozduljunk. Az idő továbbra is kegyetlen, a kert áll, én meg bosszankodok....
Az Urat imádd! 2021-05-04 07:43:05
Az Urat imádd! Textus: Jelenések 15:3-4 Mindenki imád valakit vagy valamit. Ha nem Istent imádod, akkor valaki mást vagy valamit imádsz. Van aki önmagát imádja. Mint például Nabukodonozor Babilónia királya. Ezt olvassuk róla a Dán 4,26-27 versekben: ,,Tizenkét hónap múlva, amikor királyi palotája tetején sétált Babilonban, így szólt a király: Ez az a nagy Babilon, am...
Facebookon kaptam 2021-05-02 16:52:19
...
Elhunyt Törőcsik Mari, a legnagyobb magyar filmszínésznő 2021-04-16 19:30:22
Elhunyt Törőcsik Mari, a legnagyobb magyar filmszínésznő Schreiber András2021.04.16. 15:09 ...
5/8 2021-04-10 11:54:01
Ma este az ötödik csomóra lépek a nyolcból. Rotyog a húsleves, ha megettük, akkor előkészítem a holnapi ebédet, majd megpróbálok pihenni. Voltam patikában és zöldségesnél. Majd hétfőn délután fogok bevásárolni, addig minden van itthon, legalábbis remélem. Legalább jó idő van, bár még mond hideget a jövő hétre, de csak ki tavaszodik....
Rabszolgasors 2021-03-21 15:49:05
9 óra körül ébredtem fel, azóta főztem mára és holnapra, mostam, takarítottam. Még elkészítem a túlélő csomagot éjszakára, lezuhanyzok, vacsora és megyek dolgozni. Rövid ez a 24 órás pihenő! Az időjárás téliesre fordult, havazott. Lassan itt lesz a tavasz, azzal véget ér a covdi is, legalábbis nagyon bízok benne! Lehet szépeket kirándulni és mindenki újra boldog lesz. A héten fe...
Pablo Casals mondta 2021-03-15 13:26:39
"Ha dolgozik az ember és magába szívja a szépséget maga körül, akkor rájön, hogy a kor szükségképp nem jár öregedéssel. legalábbis nem a megszokott értelemben. Sok mindent mélyebben érzek, mint valaha, és az élet egyre vonzóbb számomra." Pablo Casals / 1876. - 1973. Kata...
Példaértékű írás, történet....💕 2021-03-12 23:38:51
Gabor Braun "Életképtelennek ítélt szüleim csodálatos élete Apám 20 éves volt, mikor a katasztrófa bekövetkezett egy banális baleset kapcsán, amikor egy lovaskocsi kihajtott elé. Senki másnak semmi baja nem lett, a ló megijedt egy kicsit, a motor visszapillantó tükre letört, apám viszont tehetetlenül feküdt az aszfalton, mert eltört a gerince. Soha többé nem állt a lábára. Anyá...
A sáfrány gyógyhításairól 2021-03-12 22:16:18
A legújabb kutatások szerint a sáfrány nagyon hatásos lehet a mentális betegségek megelőzésében és kezelésében. Már a kínaiak és a perzsák is előszeretettel használták, hiszen ez a gyógynövény remek görcsoldó, köptető és fertőtlenítő hatással rendelkezik. Emellett afrodiziáku...
Kirándultunk 2021-03-03 16:45:10
Tegnap anyu nyugtalan volt el akart menni valahova, hogy hova azt nem tudta megmondani, csak azt, hogy menjünk valahova, még öltözködni is elkezdett. Sikerült lebeszélnem, és mára áttenni a valahova elmennit. Ma ebéd után a temetőbe mentünk ki. Régen volt kint nagyanyám és apám sírjánál. Igen, de a hátsó kiskapu zárva volt, messze tudtam leparkolni így elég sokat kellett sétálni...