TVN.HU felhasználók Blog bejegyzéseinek száma: 4447261 db
Találatok száma: 4165
Előző Következő
Htb 2021-02-21 17:31:24
Háztartásbeli voltam ma, este korán ágyba kerültem, anyut is sikerült megnyugtatni. 8 óra előtt ébredtem fel. Reggeli után egyszerre főztem meg a mai rántottcsirkét és a holnapi rizseshúst is. A közös a rizs volt, ennyit még sosem főztem együtt. 1/2 12 kor már ettünk. Erdei gomba leves volt a vasárnap lévén a leves. Igaz kifutott, így még egy extra sütő pucolás is jutott. Ebéd ut...
Jucika 102 éves 2021-02-20 07:16:27
,,Amikor én kislány voltam, még másképp ünnepelték a karácsonyt. Nem volt még ez a nagy hacacáré!" - emlékezett vissza Keresztesi Zoltánné Lőrinczi Julianna. A Napló februárban százegyedik születésnapja alkalmából látogatta meg a nénit, most pedig megkértük, meséljen egy kicsit megannyi átélt karácsonyáról. - Ajándékok? Nem-nem! Ajándékozás, az nem vol...
A boldogságról - versekben 2021-02-18 22:00:24
...
Kosztolányi Dezső - Idézetek 2021-02-05 22:30:15
KOSZTOLÁNYI DEZSŐ - IDÉZETEK Nemeskosztolányi Kosztolányi Dezső, teljes...
Emlékezés 2021-02-02 16:29:53
Reggel viszonylag korán hazaértem. Gyorsan ágyba is kerültem, de hamar fel is ébredtem. Az ebédet előkészítettem még tegnap. Sajttal töltött csirkemell baconbe gönyölve, hasábbal. Kellmes íze volt a húsnak, a töltelék és a szalonna szaftossá tette. Ebéd után autóba ültem és elmentem Mosonszentmiklósra, volt kollégám Mészáros Gábor sírjához. 4-én lenne Gabi 50 éves, ezt sajnos nem...
Uccika verse 2021-01-30 18:08:08
Uccika - A felejtés képtelensége majd megszokod hisz nélkülem éltél eddig is azt a húsz percet nem számolom mikor a fülembe nyögted a csillagokat aztán tetovált seggű sikolyokat kergettél esküdvén mint a vonatkattogás csak rád gondoltam közben kicsim elhittem benned...
Benedekffy Katalin: 2021-01-27 16:15:39
Székelyföld hitet, erőt és gyökeret adott, Magyarország pedig szárnyakat ad. Tizenkilenc évesen egy hátizsákkal a hátán, kezében egy kék virággal állt a józsefvárosi piac előtt Benedekffy Katalin. Egy seftes busszal érkezett Temesvárról, mert elhatározta, Magyarországon szeretne tanulni. Rengeteget tanult, küzdött, mert - ahogy mondja - hajtotta valami. Mesterei - Tok...
Tarsoly Beke Tamás versei 2021-01-14 19:30:16
TARSOLY BEKE TAMÁS VERSEI Tarsoly Beke Tamás vagyok... 51 éves... soproni és győri lakos.15 éves korom óta irogatok... 2005-ben jelent meg önálló...
A leprás gyógyulása biztos, hogy csoda! 2021-01-14 10:37:06
2021. január 14. Sietek, dolgom van Csíkszeredában, egyenletesen veszem e levegőt a fagypont alatti korai órákban! A mai evangéliumot forgatom a fejemben! Egy ember keresi fel Jézust, leprás, segítséget kér! Mesterünk röviden, tömören szól: ,,Akarom! Tisztulj meg!" Erre rögtön elmúlt a leprája, és megtisztult." Mk 1,40 A leprás gyógyulása biztos, hogy csoda! Sajnos akk...
Takáts Gyula: Egry Józsefről, az emberről 2021-01-10 14:23:04
A háború előtt találkoztam vele először. Süllőzés közben, szép tavaszban, amikor Badacsony alatt rezeg a víz, és nyárfarügy szagú minden. Aztán a háborús évek után a vitorlás időkben találkoztunk sokat, amikor még nem jártak a Balatonon hajók, csak vitorlások, ,,széllel bélelt" emberek. Aztán, hogy Kaposvár ,,örökbefogadott" mint írót, és én Fonyódon laktam,...