TVN.HU felhasználók Blog bejegyzéseinek száma: 4447205 db
Találatok száma: 39
Előző Következő
Fotelforradalmárok 2021-02-22 06:49:13
A hét végén jászapátin voltunk, sógornőmnél. A faluról nem sok jó mondható, iszonyatos utak, kb az ötvenes években láttak betont, piszkos emberek, rogyadozó házak. Meg az ellentét is persze. Pócs az országgyűlési képviselő. Az ő birodalma nem ilyen. Sógornőmön látom, hogy milyen az, ha a facebook az egyetlen hírforrás, ez a gyűlöletszító közösséginek nevezett moslék. Nem kell ki...
Igazam lett 2020-09-19 19:21:50
Kedden Pestre mentem. Végül sikerült egy órányi késést összehozni a vasútnak. A Kálmán Imre Óvárig húsz perc, a többi tévelygés. Hegyesben vegzálták egy kicsit a hozzánk utazókat. Visszafelé komikusabb volt a 14 negyvenes gyorsvonat, hálókocsikból tákolták össze. Pesten jártam az Iskola utcai irodában, rendbe raktam a gépemet. Bementem a minisztériumba. Hőkamera, majd mire a háro...
Elszaladt - Háromszáznegyvennyolcadik nap 2020-07-12 06:26:45
Ez a hét is elszelelt. Néhány napot egyedül voltam, a feleségem Jászapátin. Aztán pénteken érte mentem kocsival. Nagy volt a forgalom oda-vissza. A mi világunk tankönyv kijavítva, indulhat a nyomás. Úgy tűnik, a fogászaton megvolt az utolsó próba, csütörtökön jön a végleges fogsor, s talán hibátlan lesz a mosolyom....
Csendessség - Kétszáznegyvennegyedik nap 2019-12-30 06:42:34
Három napot jászapátin töltöttünk sógornőmnél. Kocsival mentünk, könnyű út volt. Most idehaza, év végi tapogatások. Voltak vendégek Bécsből, Pozsonyból, a cég dolgaival is foglalkoztam, s korrektúráztam Gál Sanyi naplóját. Szilveszter idehaza, nem hagyom a kutyát másra. Kap egy kis nyugtatót, s megyünk a pincébe. Ez a jó módszer. Én nem tudok sokáig fennmaradni, de miért is kelle...
Folyik a zsírom - Száznegyvenhatodik nap 2019-06-23 11:31:39
Nincs is olyan meleg, de mintha a trópusokon lennénk, akkora a páratartalom. Fogyókúrás idő. Voltunk Jászapátin, tegnap jöttünk haza, Elkészült az újság is, a szél-járást holnap hozom el a nyomdából. Szerdán Pest, csütörtökön ismét nyomda. Aztán közben a kert, a kert, a kert. Megdolgozom azért a kis paradicsomért, paprikáért, cékláért, hagymáért, spenótért, cukkiniért. Hirtele...
Hajnaltájt - Száznegyvennegyedik 2019-06-19 04:47:23
Szép és hasznos nap volt a tegnapi. A lányokat kivittük Marcival az állomásra, néhány napot jászapátin töltenek, én hozom haza majd őket. Kertészkedtem újságot készítettem, telefonok. A szél-járás holnap készen lesz, Győrbe is el kell szaladnom. Készítettem egy pár üveg eperszörpöt is, egészen hasznosan telt el a nap. Ma Rajkán adjuk át a korszerűsített iskolát, Bagdán Bogi jön...
Időkapszula III. - Ötvenhetedik nap 2019-01-20 09:04:02
Szombathely következett. Négy év a felnőtté válás útján. Valóban csak az útján, igazán nem tudom felnőttem-e, hiszen állandó kérdezés az életem, s gondolom, hogy másoké is. Hogy jól látom-e a dolgokat? Hogy nem kötöttem-e túl sok kompromisszumot? Erre sincsen megfelelő válasz. Amikor felvételiztem, Szombathelyen még villamos járt, amikor odakerültem, már eltűnt ez a városokban...
Az elejtett szál... 2018-07-02 05:34:18
Nos, kimaradt egy hét. A születésnapi lendvai kirándulást követő hétfőn Pest. Jól tettem, hogy vonatoztam, gyorsabb mint az autó. Sok mindent nem tudtam elintézni, de hasznos volt. Zsóka három napot jászapátin volt, én pedig próbáltam átlátni a káoszt körülöttem. Készültem Balassagyarmatra is, főként a megközelítésen gondolkodtam, hiszen pénteken autóval menni az ország másik fe...
Húsvét 2018-04-01 06:54:14
Jászapáti-Debrecen. Szerencsére tegnap szép idő volt, s 20 fok Debrecenben. Kis pihenés nővéremnél, előtte Zsóka nővérénél Jászapátin. Jól esett. Ma megyünk vissza reggeli után. Most itt szakad az eső....
Csaba testvér elmélkedése a Kisboldogasszony templomban jászapátin Máriát a középkor egyháza szeretettel nevezte tengernek csillagának, hisz az élet hajójában hánykolódó ember számára az ő példája, élete ragyogó irányt mutató csillag volt az elnyeléssel fenyegető hullámok között!! Hiszem és vallom, hogy ma, a XXI- század embere számára is Mária ragyogó iránytű, mutatja azt az ut...