TVN.HU felhasználók Blog bejegyzéseinek száma: 4454298 db
Találatok száma: 1696
Előző Következő
Vasárnap, a családdal étteremben 2021-05-10 17:42:19
Öcsém fia érettségizett Sopronban, tegnap közös ebéd volt a Hubertusban. 11-en voltunk. Jól elbeszélgettünk, s jókat ettünk. Persze én vezettem, itt a málnafröccs volt szomjam oltója....
Aludtam 2021-04-22 13:03:06
Reggelre semmit sem terveztem. Pihenés volt az egyetlen célom. Ez sikerült is, 9 körül ébredtem fel, rám fért az alvás. Megfőztem, sóskát ettünk krumplival és tojással. Majd mentem oltásra, ez is meg van. Most bízom benne, hogy nem lesz semmi mellékhatása, lassan megyek bevásárolni, aztán pihenés, majd jön az öttevényi wellness éjszakára....
Aranyosi Ervin: Szamóca, az epermanó! 2021-04-20 09:12:17
Eperpalántákat vettem, kiskertemben elültettem, szeretettel locsolgattam, gyökerüknek vizet adtam. Fáktól távol volt az ágyuk, - árnyékot ne vessen rájuk! - egész nap Nap melegítse, epret teremni segítse. S bár én nem tudhattam róla, epreknek is van manója, kis manócska, kedves, édi, ki az epreimet védi. Szükség volt rá, mert az eper, gyümölcsébe jó ízt ke...
Főztem 2021-03-29 16:48:40
Ma gulyáslevest ettünk pogácsával, holnap tökfőzelék lesz. Mindegyik d.e. készült, párhuzamosan. Ebéd után bevásárolni mentem. Péntekig minden van itthon, azonban csütörtökön nappalos leszek pénteken meg minden zárva lesz, szombaton pedig nem lesz már friss termék, így csütörtökön este kell bevásárolnom. Ismét jön a két éjszakás szolgálat. Utána lesz szabadnapom....
Htb 2021-02-21 17:31:24
Háztartásbeli voltam ma, este korán ágyba kerültem, anyut is sikerült megnyugtatni. 8 óra előtt ébredtem fel. Reggeli után egyszerre főztem meg a mai rántottcsirkét és a holnapi rizseshúst is. A közös a rizs volt, ennyit még sosem főztem együtt. 1/2 12 kor már ettünk. Erdei gomba leves volt a vasárnap lévén a leves. Igaz kifutott, így még egy extra sütő pucolás is jutott. Ebéd ut...
Megmutatjuk, mekkora a tömeg 2021-01-31 20:56:07
Megmutatjuk, mekkora a tömeg abban a budai étkezdében, amely a kormányzati cégek dolgozóit is kiszolgálja Egy olvasónk hívta fel a figyelmünket arra, hogy az egyik budai étkezdében csúcsidőben - leszámítva persze a maszkokat - nagyjából olyan a hangulat, a kiszol...
Lencse 2021-01-02 12:35:36
Ma lencsefőzeléket készítettem. Életemben az elsőt. Korábban gyakran ettünk, szerettem is. Pár napja kerestem receptet és ma megfőztem. Picit édesre sikerült, de ennek ellenére mind elfogyott. Könnyen elkészíthető, gyakran fogom főzni! Ma baráti összejövetelre megyek, szolid buli lesz!...
1. adventi hét szerda 12.02 2020-12-02 09:54:45
OLVASMÁNY Izajás próféta könyvéből Jelképes lakomát készít az Úr a szent hegyen. Költői képben fejezi ki, hogy meghív minden népet a Megváltó eljövetelének ünneplésére. A Seregek Ura bőséges lakomát rendez minden nemzetnek az ő szent hegyén, lakomát, ahol lesz finom bor, zsíros, legjava falat, és erős színbor. Ezen a hegyen leveszi a leplet, amely minden népet betakart, és a fát...
Mátrában fotózták 2020-11-03 11:14:01
Sok évtizede tartó szerelem fűz ehhez a gyönyörű helyhez. Ismerem minden zegét -zugát, túra vonalát. Járatlan ösvényeit az én pamutfonalam maradványai jelölik, amiket fákra, bokrokra kötöttem, így biztosítottam magam, hogy vissza találjak oda, ahonnan elindultam. Gombaszakértő...
Kacsa comb 2020-11-01 16:51:29
Pénteken az Aldiban vettem 6db pecsenye kacsa combot. Régen ettünk kacsát, nekem a száraz húsa miatt nem igazán jön be. A libát jobban kedvelem, bár az ára húzós. Most rászántam magamat és kellemes csalódás ért. Az interneten néztem a receptet, ami egyszerű is volt egyben. Este beírdaltam a combokat, sóztam és sok fokhagymát tettem alája és rá, majd olajjal meglocsóltam és egy éjs...