TVN.HU felhasználók Blog bejegyzéseinek száma: 4451180 db
Találatok száma: 1318
Előző Következő
Hamvazószerda, a húsvét előtti hathetes időszak, a nagyböjt 2021-02-17 08:26:41
Hamvazószerda, a húsvét előtti hathetes időszak, a nagyböjt kezdete idén február 17-re esik. A hamvazószerda a farsang és a húsvét közötti választónap: az előtte lévő farsangvasárnapot farsanghétfő, majd húshagyókedd követi. Ez a nagyböjt, a negyvennapos vezeklő és böjti időszak első napja, megemlékezés Jézus böjtölésének, illetve kínszenvedésének időszakáról. Az ünnep latin...
Rövid alvás 2021-01-25 15:17:32
7 óra után feküdtem le, az órát, akarom mondani a telefont 11-re állítottam be. Finoman fogalmazok, ha azt írom, hogy tudtam volna még aldudni. Ez egy próba, mert ha délig alszok, akkor nagyon nehezn tudok elaludni este és ez hullámzik tovább, mert másnap későn ébredek fel. Elmegy az egész nap haszontalanul. Persze kell pótolni a kimaradó éjszakát, de ésszel. Ha bevállik, akkor át...
A teljes délig 2020-12-24 21:31:04
A teljes délig A bűnnek éjszakája van, a bűnbánatnak hajnala, a kelő nap: a bűnbocsánat, s az üdv: a teljes dél maga. Füle Lajos...
A terv teljesült 2020-12-16 17:43:21
Szeretem megtervezni a napjaimat, mert akkor mindent véghez viszek, amit elterveztem. Ma is így tettem. délig aludtam, igaz a nappali alvás messze van az éjszakaitól, de ragaszkodok hozzá, mert anélkül már délben összeesnék. Négy helyen voltam vásárolni. Szombatig megvan minden, ami az evéshez kell. Holnap ajándékokat vásárolok és neki állok egy alaposabb takarításnak. Tudom a kar...
335. 2020-11-30 16:38:32
Ma van az év 335. napja, még 31 nap van hátra, és a 2020-as évnek vége. Sok jót erről az évről nehéz lesz majd később mondani. Azonban legyünk pozitívak, mármint a hozzáállásunk! Éljünk a mának, mert a mai nap mégegyszer nem jön el az idő pedig halad. délig aludtam, majd bevásárlás, aztán a kedves szomszéd néninek tettem helyre a laptopját, Ő szokott anyura vigyázni ha kell, kut...
Tál 2020-08-18 17:50:20
Mivel a mai sóska meghiúsult ezért tálat rendeltem az egyik étteremből. Elég tisztességes mennyiséget kaptunk. A kétszemélyes tál hármunknak sok volt. Az éjszaka nyugis volt, kevés vonat volt, de nem ment az alvás. Már 6 után pár perccel itthon voltam, délig aludtam. Kint voltam Frauenkirchenben vásárolni. Most itt ülök a gép előtt. Holnap bevásárlás, főzés és pihenés. Olvasás,...
Semmit tevés 2020-08-14 20:28:58
Délig aludtam. Ebédeltünk, meglátogattam a könyvelőt és egész délután a gépemen rendezgetem a felesleges dolgokat. Sok jegyzet, illetve a vállalkozással kapcsolatos fájlok voltak. Ezeket töröltem, illetve a telefonban lévő képeket néztem át. Sok hülyeség keletkezik. Időnként ezt is rendbe kell tenni. Amúgy a mai nap a semmit tevésé volt. Holnap vásárlás és masszázs....
Dupla éjszaka 2020-07-26 18:10:34
Ez is eltelt, nem a kedvencem, de gondolom ezt mindenki megérti. A tegnapi napot átaludtam, zuhanyozás, ebéd - vacsora egyben, a mai húst betettem a jénaiba tettem rá olajat, vizet, sóztam és ment vissza a hűtőbe. Én meg mentem vissza dolgozni. Éjszaka volt egy órás lyuk, akkor hátra lehetett dőlni, jól esett. A váltóm rendes volt, mert már 6 óra előtt ott volt, Ő is szopó ágon v...
Éjszaka 2020-07-09 18:58:44
Éjjel az egyik számítógép leállt. Ezen kérünk és adunk engedélyét, maradt a telefon. Hozzá vagyunk szokva, hiányzott! délig aludtam, nagyon jól, mert úgy ébredtem, hogy teljesen kialudtam magamat. Sok intézni való volt. Sikerült mindent megoldani. Holnap bablevest eszünk, már készen van, Pénteken Kimlén leszek, szombat éjjel is, vasárnap éjjel Moson....
Déva vára 2020-06-26 14:22:40
- Kirándulás oldalon ....... Wikipédia Kőmíves Kelemen című népballada Tizenkét kőmíves összetanakodék, Magos Déva várát hogy felépítenék, Hog...