TVN.HU felhasználók Blog bejegyzéseinek száma: 4397957 db
Találatok száma: 18
Előző Következő
6. nap 2018-11-13 20:29:30
Október 24. Szerda Reggel fáradtan keltünk, mert későn feküdtünk le. Hideg is volt az éjszaka. A hotelben volt reggeli. Zabpehely, lekvár, itthon mást eszek, de ez is megtette. A metró 10 percre volt a szállástól. Vettünk bérletet és célba vettük a Capitoliumot. Jó 20 perc alatt értünk oda. Hideg volt, főleg Miami után. 3/4 11 volt időpontunk. Előbb odaértünk. Következett az elma...
El Camino: a válaszok útja 2018-01-23 09:11:14
A világ egyik leghíresebb keresztény zarándokútja, az El Camino sok ember életét megváltoztatta. DEBRECEN. Tóth Klaudia is nagyon sokat köszönhet ennek a túrának, a spanyolországi Santiago de Compostelába vezető gyaloglás során rengeteg kérdésre kapott választ, ráadásul rádöbbent arra is, nincs az a tökéletes idill, amiről azt hitte, körülveszi. Hogyan kell elképzelni a zará...
Följegyzések - Zakopáné 2017-07-13 05:59:59
Néhány napra eljöttünk a forróság elől Zakopánéba nyaralni. Zsolna fölött szép vidék, de lassan lehetett haladni. Nekem eszembe jutott Balassi, hogy valaha erre bolyongott, keresett menedéket. Mi betonúton haladtunk automata kocsinkkal, s gyorsan faltuk a kilométereket. Az akkori sietség hasonlítható e a maihoz? Jobb-e ez a világ, mint az 1500-as években? Szép helyen fogtunk szá...
A Magyarok Világszövetsége Össznemzeti Megmozdulást szervez 2017-04-22 22:59:39
A Magyarok Világszövetsége Össznemzeti Megmozdulást szervez a trianoni békediktátum 97. évfordulóján Versailles-ba Trianon-97 úti program Indulás: 2017. június 1-jén (csütörtök), 19 órakor Budapestről, a Hősök teréről (a Műcsarnok mögött a Homokóránál). Az autóbuszokon MVSZ-zászló...
Csúszás gleccseren - előnyök és hátrányok 2013-03-02 16:22:46
Utazás egyperces Csúszás gleccseren - előnyök és hátrányok A tömeg, a hideg, a drága síbérlet általában a klasszikus negatív "tünetei" a főszezonban sízésnek. Van azonban egy jól ismert alternatíva, aminek köszönhetően egész évben, bármikor csúszhatunk havon, ráadásul tömeg...
Bulgáriában jó...1 2011-09-01 08:11:53
Bulgáriában jó magyarnak lenni 1 Idén nyáron sajnos a magyarok közkedvelt nyaralóhelyei közül Tunézia és Egyiptom is veszélyes helynek minősülhet - legalábbis az óvatosabbak számára. Kisgyerekes családoknak viszont remek úti cél lehet Bulgária. Sokakban Bulgária említése nosztalgikus tengerparti nyaralások emlékét idézi elő. Huszonöt, harminc évvel ezelőtt kedvel...
Bulgáriában jó magyarnak...1 2011-07-06 18:30:09
Jób könyve 33. fejezet 2011-06-24 12:29:19
JÓB KÖNYVE 33.fejezet 1. No azért halld meg csak Jób az én szavaimat, és vedd füledbe minden beszédemet! 2. Ímé, megnyitom már az én szájamat, és a beszéd nyelvem alatt van már. 3. Igaz szívből származnak beszédeim, tiszta tudományt hirdetnek ajkaim. 4. Az Istennek lelke teremtett engem, és a Mindenhatónak lehellete adott nékem életet. 5. Ha tudsz,...
Hegyhát Erdei Iskola Izmény 2011-04-28 22:07:32
További fényképek Hegyhát Erdei Iskola - információk HEGYHÁT Erdei Iskola a Mecsek hegyháti részének lábánál fekszik. Pécstől 45 km-re. Lankás domboldalai, hangulatos tavacskái remek környezetet biztosítanak a táj megismerésére. A zsáktelepülés nyugodt hátteret jelent az erdei iskolához. A 82 fős szá...
Kezdd egy jó csúszással ...... 2011-01-15 13:48:58
Krisztina.... Kezdd egy jó csúszással az új évet! 'Einen guten Rutsch ins neue Jahr!' - mondja a német újévi jókívánságként. Talán nem véletlen, hogy az alpesi hófedte csúcsokhoz szokott nyugati szomszédjaink egy jó csúszást kívánnak az új évbe, mert ha valakik, ők aztán tudják mi a dörgés a téli sportok terén. Íme, néhány remek ötlet mindazoknak, akik rövi...