TVN.HU felhasználók Blog bejegyzéseinek száma: 4358056 db
Találatok száma: 114
Előző Következő
Nagyon cuki dolog derült ki a gólyák személyiségéről 2018-05-26 22:44:08
Nagyon cuki dolog derült ki a gólyák személyiségéről: magyar kutató jött rá A kutatók szerint a gólyák vonulásuk szerint egyértelműen két csoportra oszthatók: vezetőkre és követőkre. A gólyák vonulásuk során két személyiségtípusba sorolhatók magyar és néme...
Az egyik szemünk sír, a másik nevet 2018-05-26 05:30:50
Megszólalnak a Báger környéki lakosok Rendkívül szerencsések vagyunk, hogy itt születtünk vagy az élet ebbe a gyönyörű városba sodort bennünket. Mosonmagyaróvár a Szigetköz kapuja a Lajta és a Mosoni-Duna ölelésében. Legnagyobb kincsünk a város gyógyvize, amiért sokan több száz kilométert utaznak. A hármas határ adta lehetőség, Bécs és Pozsony közelsége mind a szerencsés...
Richard Shaver – Föld alatti világok 2018-05-21 12:08:16
Richard Shaver - Föld alatti világok Richard Shaver autógyári munkás volt, aki azt állította, hogy az általunk Földnek nevezett bolygó felszíne alatt élő emberek hangját hallotta, valamint látta kivetített holografikus képüket. Mindezt egy tudományos fantasztikus...
Rupert Sheldrake – Tudatunk az agyunkon túl 2018-05-20 12:05:16
Rupert Sheldrake - Tudatunk az agyunkon túl Hol található a tudatunk? Régóta abban a hitben nevelnek bennünket, hogy az a fejünkben helyezkedik el, hogy a szellemi tevékenység nem más, mint agyi aktivitás. Én viszont azt állítom, hogy a tudatunk jóval túlmutat az agy...
A Wulingyuan Nemzeti Park 2018-05-16 22:25:42
Az Avatar című film legszebb vidékeinek bejáráshoz nem kell egy másik planétára látogatnunk. A Pandora bolygón játszódó filmhez az ihletett ugyanis Kína egyik világöröksége adhatta, a Wulingyuan Nemzeti Park. Félelmetes élesen kanyargó szerpentin - 99 kanyarral! (Fotó: KoM-KoM) ...
Kegyes sorscsapás 2018-05-15 16:07:40
Hogy most tt lehetek köztetek, hogy egyáltalán élek, az a szeszélyes sort következménye, kegyeltjének érezhetem magam. A dolog úgy kezdődött, hogy egy hadsereg gyakorlat keretében hiradó csoporttal terepen voltam. Már több napot, sőt hetet kint töltöttünk,mikor végre megérkezett a bontási parancs. Gyors ütemben összepakoltunk, és már esteledett, mikor útra keltünk a helyőrség...
A fekete macska rendíthetetlenül lopakodik 2018-05-15 08:20:44
Hát mert ugye a kínai horoszkópom, avagy az aszcendensem macska (nyúl). x'D 12 órás szolgálat (járőr - gyalogoltam pár kilométert, szó se róla) után, itt mégiscsak jobban érzem magam. Mármint itthon, itt is. Egészségügyi séta, kint az éjszakában a szabad ég alatt, legjobb... Amiatt nem tudtam előbb dolgozni mert ugye 198 cm magas és 160 kilós vagyok, izomzatban is, nem ta...
Már a szibériai nomád törzsek is elhízással küzdenek 2018-05-14 21:35:04
A Jamal-félsziget 700 kilométer hosszan a Kara-tengerbe nyúló félsziget Északnyugat-Szibériában, a Jamali Nyenyec Autonóm Körzetben. Nyugaton a Kara-tenger és a Bajdarackaja-öböl, keleten az Ob-öböl határolja. Bennszülött lakói, a nyenyecek nyelvén Jamal jelentése "világvége" (azaz: Világvége-félsziget). ...
Ma van az Élet Menete 05.13 2018-05-14 11:33:04
A 16. budapesti Menet - Március 15. tér, Élet Menete szobor 2018.05.13 délután 16:00 óra! volt. Bővebben - Az Élet Menete angolul March of the Living, héberül: Micád HáHájim) egy nemzetközi oktatási program, amelynek keretében a Holokauszt emléknapján (héberül: Jom HaSoá) a világ minden részéről...
Jelentés Berlinből… (fotók mellékelve) 2018-05-08 22:24:06
Filmezünk... Naponta 10 kilométert gyaloglunk a városban... Motívum keresés... ... “Templomok". Most privát befektetők társasházi lakásokat és egyéb tereket alakítanak ezekből... (Most közösségi tereknek hívják) ... Központ. Rohanok. Hirtelen úgy érzem nem látok jól... Egy hatalmas mecset... ... Lepuk...