TVN.HU felhasználók Blog bejegyzéseinek száma: 4385264 db
Találatok száma: 106696
Előző Következő
jó ez a nyár, csak sok a..... 2018-07-23 10:02:50
Szuper napjaink vannak. Rengeteg teendővel....de! Élvezem majdnem minden pillanatát. Kezdek visszatalálni magamhoz, hiszen a sok éjszakázás, és a sok munka, utazás kimerítő tud lenni. Egyre több segítséget kapok, és egyre jobban megtalálnak a kapcsolataim és már nem nekem kell kérni segítséget, amit nem is igen szoktam, így sokkal jobban tudom értékelni ezeket a dolgokat. Olyan l...
Keresztény történet- A kígyó ígérete 2018-07-23 08:13:34
A kígyó ígérete Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy indián fiú, akit egy hónapra kiküldtek az erdőbe, mert ez a próba hozzátartozott a törzsi beavatáshoz. Ez idő alatt vigyáznia kellett magára, meg kellett védenie magát, és elegendő élelmet kellett találnia a túléléshez. Néhány napig rendben is ment minden, egészen addig, amíg egy olyan helyre nem ért, ahol szemmel láth...
2018. június 23-25. - Gyógyulás tere II. 2018-07-23 07:13:58
2018. június 23-25. - Gyógyulás tere II. Ismét itt vagyunk a saját belső életterünkben. Figyelnünk kell magunkra, a kapcsolatainkra. Megvizsgálni, ki az, aki irritál minket, ki az, akinek a viselkedését nem bírjuk elviselni, kit kritizálunk és miért. Mindezek nagyon fontos részei a gyógyulásnak, hiszen ebben a hónapban minden forrong, minden állandó változásban, mozgásban van....
Főzős hétvége 2018-07-23 05:37:10
Ketten voltunk mamával, meg a kutya. Szombaton isteni húslevest főztem, hatalmas marha velőscsonttal. Délelőtt pirítóson a finom velőt megettük, gondoltam kicsit a koleszterinre is. Tengeri halat vajon megforgattam, s sült zöldséggel hozz. Vasárnap rakott karfiol sajttal, tejföllel. A kert hanyagolva, este vihar szombaton, s tegnap is. Készítgettem a szél-járást, s tegnap egy k...
Skarba Adrianna/POET/:Séta 2018-07-22 23:48:50
Eszter sétál a faluban, Egy néni áll a kapuban, Odaszalad hozzá, Macskáját megfogná, Ha hagyná, De a cica nem hagyja, Eliszkol azon nyomba. A kerítéshez odatipeg, Jártában egy kicsit libeg. Megy s meg-megáll, Hol mászik, hol jár, És csak vár. Neki az állat nagy kincs, De a cica sehol sincs. Megyünk tovább visszafelé, Az úton hazafelé. Én a kezét fogva, Ő belém...
Pezsdítő nyári mentás görögdinnye saláta receptje 2018-07-22 16:52:49
Pezsdítő nyári mentás görögdinnye saláta receptje Nyáron az egyik legegészségesebb gyümölcs, amelyet fogyaszthatunk, nem más, mint a görögdinnye. Nemcsak önmagában fogyaszthatjuk, hanem nagyon változatosan el is készíthetjük, akár még egy grillezős kerti partin i...
Tallóztam 2018-07-22 16:46:27
Éjszakai fogcsikorgatás - mitől múlik el? Sírás, rívás és fogak csikorgatása, különösen éjjelente - talán az erős stressz okozza, esetleg épp az altatód váltja ki? Mindegy, mi az oka, a lényeg, hogy elmúljon... Nem csak a fogaid épségéről van szó! Mindanyiunkal előfordult már, hogy éjjel csikorgattuk a fogunkat - kivált gyerekkorban. Felnőttkorban is előfordul, a fel...
Szantorini álomszép strandjai és partszakaszai: 2018-07-22 16:21:54
Szantorini álomszép strandjai és partszakaszai: olyanok, mint a képeslapokon Összegyűjtöttük a legszebb strandokat Szantorinin. Egyetlenegy tengerparti nyaralás sem lehet teljes csodaszép strandok és vakító napfény nélkül, a görög Szantorini szigete pedig bővelkedi...
Kajtorné Gitka 2018-07-22 11:18:52
Szia, szia! Jó reggelt, remek napot kívánok! Puszi, Gita. Az este esett valamennyi eső, fülledt lett nagyon a levegő. Olyan fekete felhő jött, azt hittem, na, most aztán leszakad az ég. Szerencsére itt nálunk nem volt vihar, távolról látszott, hogy villámlik. A szél is csak egy kicsit fújt jobban, egyébként most is totál szélcsend van, áll a levegő. Fullasztó nagyon. ...
Varázslatos titkos kert az Őrségben 2018-07-22 09:03:29
Kiruccantunk pihenni néhány napra az Őrségbe. Aki kicsit is ismeri Magyarország tájegységeit, az pontosan tudja, hogy ez a vidék igazán csodálatos, mind természeti, mind kulturális értékeit tekintve. Ha csak rövid időre, akkor is megéri erre utazni, főleg ha magunkkal visszük a kerékpárjainkat is. Az egész ter...