TVN.HU felhasználók Blog bejegyzéseinek száma: 4397958 db
Találatok száma: 2546
Előző Következő
Tegnap - Kétszázharmincharmadik nap 2019-12-12 06:29:12
Tegnap sütött a nap. Sokkal jobb volt a kedvem. Ez a két mondat többet jelent annál, amit elsőre gondolna bárki. Iskola után elmentünk ebédelni Zsókával egy étterembe. Sajnos én cigánypecsenyét rendeltem, amit alaposan elrontottak azzal, hogy valami fura ízű szósszal leöntöttek. A cigány a jó sült íze és a sült füstötl szalonna miatt jó. Aztán délután a kertet takarítottam, s be...
Iskolai kirándulások 2019-10-26 23:07:35
Az iskolában több helyen is voltunk kirándulni. A közös mindegyikben mégpedig az hogy ezek a kirándulások mind Magyarországon voltak. Tehát nem voltak külföldön töltött kirándulások. Bár fura lett volna iskolai külföldi kirándulás. A tanárok igyekeztek jó programokat kitalálni. A legelső iskolai kirándulás , amikor elmentünk Szegedre , a Vadasparkba. Korábban már voltam itt óv...
Farkas Éva versei 2019-10-20 22:00:10
FARKAS ÉVA VERSEI Farkas Éva (2008. december 2. - ) "Középiskolás koromban szerettem meg a verseket. Kiváló irodalom tanárom volt, aki gyakran tartott iskolán kívül is előadásokat, ahol mi, diákok mutattuk be az adott költő verseit. Így azután rengeteg verset megt...
Artai Zsuzsanna versei 2019-09-22 19:00:08
ARTAI ZSUZSANNA VERSEI Forrás: https://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=0&na_step=30&t=9199429&na_order= Képek megjelenítése: ahol a...
A Budapesti állatkertben 2019-09-21 20:22:13
Úgy mint a vidámparkba úgy az állatkertbe is több alkalommal mentünk. Az állatkertben rengeteg különleges állat él. Budapest pesti oldalán , a városligetben található a park. Aki szereti az állatokat annak biztos tetszik ez a hely. Az állatkertben vannak fedett helységek is. Itt vannak például bogarak , pókok , sötétet kedvelő állatok , majmok stb. Szintén egy benti , fedett terü...
Utazás Budapestre 2019-09-21 12:16:53
Nagyon sokszor mentünk Budapestre. Először amikor mentünk akkor nem tudtam hogy milyen hely. Az első néhány évben egy Margit szigeti szállásra mentünk ami ma már nem létezik. A Margit szigeti szálláson nem volt sok ember. A szobákban emeletes ágyak voltak. Mivel olcsó szállás volt így olyan tisztaság sem volt. A szobák előtt volt egy hatalmas terasz. Nem volt étkezési lehetőség. M...
Poller Ildikó 2019-07-12 20:15:17
POLLER ILDIKÓ Poller Ildikó (1965. októb...
Egy kollégiumi nevelőtanár naplójából 2019-06-22 04:52:55
Simon Zsuzsanna Gulyás Lajos Kollégium, Mosonmagyaróvár Kollégiumi munkám kiemelt területe a kollégiumi hagyományokat őrző, ápoló tevékenységek szervezése, helytörténeti, helyismereti foglalkozások rendezése, nemzeti ünnepek, emléknapok,különböző évfordulók, megemlékezések szervezése, névadónk, Gulyás Lajos református lelkész, '56-os mártír és a mosonmagyaróvári 1956. o...
Udvard - Száztizenkilencedik nap 2019-05-05 18:16:09
Pénteken elmentünk Udvardra, Jenő hívott. Másnap honismereti konferencia volt Rákócziról. Jót beszélgettünk este kedves emberekkel. Másnap csak 11-ig maradtam, Kovács Laci előadása közben jöttünk el. Találkoztam Durayval is, Jégh Izával, Anikóval. Holnap aprómunka, kedden Pest, megnézzük az új helyemet az Iskola utcában. Szerdán délután a csallóközi Ébedhardon temetés. Márti apuk...
Megöregedtünk, más világban éltünk 2019-05-04 15:33:06
A fogalmazás kissé durva, de a lényeg igaz... az a korszak, hogy "mi" a XX. század volt, ma már XXI.-ben járunk... Megöregedtünk, más világban élünk. NOSZTALGIA milyen szép volt és milyen igaz ☻ A MI időnkben AZ volt a büntetés, hogy: nem mehetsz ki AZ udvarra! Ma AZ, hogy: kapcsold ki azt a kurva gépet, és mars ki AZ udvarra! ϒ...