TVN.HU felhasználók Blog bejegyzéseinek száma: 4393083 db
Találatok száma: 3304
Előző Következő
Magyar autósok százezreinek az élete válhat pokollá 2020-01-15 23:20:47
Magyar autósok százezreinek az élete válhat pokollá egy pillanat alatt Kit érdekel az új benzin Csak a nagyon régi kocsik nem mennek vele Többször is hallottuk ezt az érvelést, a baj csak az, hogy a magyar autók átlagéletkora több mint 14 év. Ráadásul az újabb autóknál is okozhat gondot, ha ritkán h...
„Az életem veled kezdődik el” 2019-10-26 10:03:13
Nick Vujicic a Papp László Sportarénában. Október 25-én délelőtt 11-kor Nick Vujicic tízezer fiatal előtt beszélt a Papp László Sportarénában. Arról, hogy legyenek egymással mindig kedvesek, és bármi baj éri is őket, soha ne adják fel a reményt. Az októberi nyárban alig férek el a bicikliúton, annyi iskolai csoport hemzseg az Aréna környékén. Egy zebra mellett, a zöldre v...
Mi történt veletek fiatalok? Egyre ritkábban látok ... 2019-10-11 08:10:15
Mi történt veletek fiatalok? Egyre ritkábban látok ölelkező párokat, egymást a padon felfaló fiatalokat. Mi nem ilyenek voltunk, mi pusztultunk egymásért! Nyomkodjátok a telefont, étterembe, randin is, nem néztek egymás szemébe, nem tudjátok, hogy a másik mit szeret, mit akar, nem ismeritek és nem is akarjátok megismerni egymást. Szelfi és chat kapcsolatokban éltek, nem ak...
Külföldön...2.rész 2019-09-25 22:26:29
Szóval három országon utaztunk át. Németországban amikor szüneteket tartott a busz akkor mindenki leszállt vásárolni kajákat és tele szatyrokkal jöttek vissza. Amikor beléptünk Ausztriába vagy Németországba ott nagy ellenőrzések voltak. Mutatni kellett például a személyi igazolványt. Kb 21 órás út után beértünk Eindhovenbe. Ahol bementünk egy épületbe és a nővéremre vártunk. A...
Rómában köszönte meg a csíksomlyói látogatást a pápának Tamás József püspök. ,,Nem volt olyan egyszerű a Szentatyának eljönni hozzánk, mert nem szívesen engedték a katolikus magyarokhoz. Szent II. János Pál pápát Bukaresten kívül nem engedték annak idején, de most Ferenc pápa minden nehézség ellenére eljöhetett hozzánk, kisebbségiekhez. Szeptember 18-án egy gyulafehérvári z...
Megköszöntük Ferenc pápának, hogy jelenlétével megtisztelte 2019-09-19 18:41:54
Megköszöntük Ferenc pápának, hogy jelenlétével megtisztelte a romániai magyar kisebbséget Interjú Tamás József gyulafehérvári segédpüspökkel, a csíksomlyói pápalátogatást előkészítő erdélyi delegáció vezetőjével. * Gedő Ágnes - Vatikán A szerda délelőtti általános kihallgatás után Ferenc pápa a személyes köszöntések során találkozott azzal a 13 fős gyulafehérvári fő egyházmegy...
Velem, Szent Vid-kápolna 2019-09-04 10:24:50
.............. - A Kőszegi-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelye az 589 méteres Szent Vid-hegy tetején kápolna és környéke. A Velem fölé magasodó hegyek egyik ékköve a fák közül előbújó...
Szívet cseréljen, aki hazát cserél! 2019-08-29 21:15:41
SZÍVET CSERÉLJEN, AKI HAZÁT CSERÉL!...
Gyalog zarándokolt Częstochowába a 95 éves olasz ...... 2019-08-24 09:57:21
Gyalog zarándokolt Częstochowába a 95 éves olasz ,,zarándokanyóka ............ Megérkezett Częstochowába a 95 éves olasz Emma Morosini, aki egyedül zarándokolt gyalog a legismertebb lengyelországi Mária-kegyhelyre - jelentette csütörtökön a lengyel katolikus hírügynökség (KAI). A sokak által &#...
Leányfalu a Dunakanyar legkedveltebb nyaralóhelye 2019-07-28 16:01:05
Irodalmi, építészeti különlegességek és még termálfürdő is vár azokra, akik a Pest megyei Leányfalura látogatnak. Az alábbi cikkben összegyűjtöttünk néhány érdekességet, amit mindenképp érdemes megnézni, ha erre jártok. A Pest megyei nagyközség kiemelt üdülőterületnek számít. Az itt látható természeti szépségbe egykoron még maga Móricz Zsigmond is beleszeretett. A Pest megyei te...