TVN.HU felhasználók Blog bejegyzéseinek száma: 4415899 db
Találatok száma: 4255
Előző Következő
Kovács Anikó - Romantika 2019-11-15 19:30:23
Kovács Anikó - Romantika ALKONYATBAN VÁRLAK Hamvasan kék és áttetsző már az alkony, augusztus ledéren, aprót, glóriásan int; most gazd...
Igazi ősz - Kétszáztizennyolcadik nap 2019-11-03 06:41:40
Roszzul aludtam, sokat gondolkodtam. Régi dolgokon, szüleim életén, a sajátomon. Azon, hogy állandóan űz a nyugtalanság. Majdnem azt írtam, hogy előre: de nincsen előre. Mire hazaértünk, a kert megtelet diólevéllel, Hűvös is van, visszaállt a természet rendje. Kutyusunk nagyob örült nekünk. Még tegnap is alig bírta elhinni, hogy egy hét után megjöttünk. Nekünk is hiányzott....
A tisztítótűzből érkezett látogató Pio atyához 2019-11-02 15:12:39
Egyszer egy éjszakai magányos ima közben egy idős férfi állt meg Pio atya előtt. A szent, mikor kinyitotta a szemét, szóhoz sem jutott a meglepődöttségtől, hiszen rajta kívül más nem tartózkodott a helyiségben. ,,Nem tudtam elképzelni, hogy jöhetett be éjnek idején a rendházba, hiszen valamennyi ajtó zárva volt - magyarázta később Pio atya. ,,Ki vagy te és m...
Nadányi Zoltán - Vártalak egy évig 2019-10-27 22:58:26
Nadányi Zoltán - Vártalak egy évig Vártalak egy évig, hol voltál egy évig? Én egyhelyben álltam, úgy vártalak, végig. Álltam és nem néztem se jobbra, se balra, csak ahonnan téged vártalak, csak arra. Szálka a kezemben, semmihez se nyúltam, szálka a szívemben,...
Bognár Barnabás 2019-10-22 20:30:15
Bognár Barnabás AKKOR... ...amikor szívhez szól a dal, de nem érzem, és elmúlik hamar, hirtele...
Kiss Jenő versei 2019-09-25 20:00:08
KISS JENŐ VERSEI Kiss Jenő, álnevei: Krizbai Géza, Ipp Dániel (Mócs, 1912. szeptember 13. - Kolozsvár, 1995. december 16.) magyar költő, író, műfordító. A 20. századi erdélyi magyar líra egyik kiemelked...
Külföldön... 2019-09-23 12:19:02
Mindig is furcsa volt belegondolni régen hogy milyen lehet külföldön lenni? Mielőtt kimentem volna külföldre , előtte már jártak ki családtagok is , ők többnyire repülőgéppel. Aztán pár évvel később úgy jött össze hogy az egész család kimehetett külföldre 10 napra. Ez volt az első utazásom külföldre. Egy külföldi buszjárattal mentünk ki , az út nagyon hosszú volt. Elég furcsa...
Robert de Niro mesélt a házasságáról: 2019-09-18 19:03:55
76 esztendős Robert de Niro mesélt a házasságáról: ,,50 évnyi házasság után, egy napon figyelmesen megnéztem a feleségemet, és ezt mondtam neki: 50 évvel ezelőtt egy kicsi lakásom volt, egy régi autóm, kanapén aludtam, és egy doboznyi méretű tévét néztem. Ám minden est...
Bede Anna : Fülemüle 2019-09-01 10:11:42
Bede Anna : Fülemüle Nem aludtam el addig soha este, csak füleltem a csönd tornyain át, hogy meghalljam az éj madárszavát. Mikor könnyű köd lopódzott a földre, s a tó árkából kiszökkent a Hold, az első fülemüle földalolt. Névtelenül és személytelenül hird...
Unalmas éjszaka 2019-08-14 20:41:33
Kevés a vonat, mert Hegyeshalomban átépítés van, ezért csak azok a vonatok jönnek erre, amik rendezés nélkül mennek ki. Ezért éjszaka alig van mit tenni, így viszont nagyon lassan telik az idő. Ennek ellenére elfáradtam. Reggel 7 től d.u. 3-ig aludtam....